Reklama Google ADS - linki sponsorowane w wyszukiwarce - dawniej Google AdWords

Reklama Google ADS

Reklama Google ADS

Zajmujemy się profesjonalnym prowadzeniem kampanii Google ADS dla firm ze Szczecina oraz z całej polski. Powierzając nam swoją kampanie możesz być pewnym że budżet będzie optymalnie wykorzystany, na reklamy które skutecznie przyciągną ruch na Twoją stronę internetową. 

Google ADS - linki sponsorowane stanowią bardzo dobrą i skuteczną formę reklamy w wyszukiwarce Google. Może stanowić podstawowe działania reklamowe w wyszukiwarce oraz współdziałać z pozycjonowaniem.

Zalety Google ADS

Zalety Google ADS

Podstawową zaletą Google Ads jest model naliczania opłat (PPC) nie za wyświetlenia, lecz jedynie za kliknięcia, dzięki czemu płaci się za faktyczne wejście na stronę. Kolejną zaletą jest określanie budżetu na miesiąc. Zadeklarowana kwota jest dzielona proporcjonalnie na każdy dzień i w ramach niej jest wyświetlany link sponsorowany lub boks reklamowy. Koszt pojedynczego kliknięcia jest zależny od słów kluczowych i jest ustalany w drodze licytacji pomiędzy reklamodawcami, jednak pozycja linku nie jest tylko uzależniona od maksymalnego zadeklarowanego kosztu. Na pozycję linku mają wpływ współczynnik klikalności, powiązanie reklamy z zapytaniem, dane historyczne słowa kluczowego oraz jakość strony internetowej i treści na niej zawartej.

Kolejna zaleta reklamy w Google jest szybkość uruchomienia kampanii i jej efekty działania, kóre są natychmiastowe i nie wymagają oczekiwania jak przy pozycjonowaniu.

Naszym zadaniem jest zapewnić maksymalną skuteczność linków przy minimalnym ich koszcie poprzez optymalne skonfigurowanie kampanii w momencie jej uruchomienia oraz stałym monitorowaniu i modyfikowaniu w trakcie jej trwania. Dzięki czemu można osiągnąć niski koszt za kliknięcie przy wysokich pozycjach linku.

Linki sponsorowane - dla kogo jest adresowana ta forma reklamy?

Linki sponsorowane - dla kogo jest adresowana ta forma reklamy?

  • Dla stron internetowych, które rozpoczynają pozycjonowanie - aby strona mogła przyciągać klientów zanim serwis osiągnie odpowiednie pozycje w rankingu.
  • Dla stron www z bardzo popularnych branż gdzie proces pozycjonowania jest bardzo trudny i czasochłonny.
  • Dla firm które oferują produkty i usługi sezonowe np. branży turystycznej, farmaceutycznej itp.
  • Dla oceny skuteczności wybranych fraz przed przystąpieniem do pozycjonowania.
  • Dla słów, których nie opłaca się pozycjonować ze względu na małą ilość zapytań w Google, lub stanowią uzupełnienie oferty.
  • Dla firm, które chcą ograniczyć geograficznie zasięg kampanii tylko do określonego rejonu.
  • Często dla zintensyfikowania działań reklamowych stosuje się jednocześnie obydwie formy promocji pozycjonowanie i linki sponsorowane.
  • Dla firm lokalnych np. Ze Szczecina, które chcą się wybić ponad swoją konkurencje.

Masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę?