mapa strony       kontakt
inny wymiar internetu
linia

Linki sponsorowane SEM


Linki sponsorowane stanowią bardzo dobrą i skuteczną formę reklamy, szczególnie dla firm dysponujących małymi lub ściśle określonymi budżetami reklamowymi. Podstawową zaletą tej formy jest model naliczania opłat (PPC) nie za wyświetlenia, lecz jedynie za kliknięcia, dzięki czemu płaci się za faktyczne wejście na stronę. Kolejną zaletą jest określanie budżetu na miesiąc. Zadeklarowana kwota jest dzielona proporcjonalnie na każdy dzień i w ramach niej jest wyświetlany link sponsorowany lub boks reklamowy. Koszt pojedynczego kliknięcia jest zależny od słów kluczowych i jest ustalany w drodze licytacji pomiędzy reklamodawcami, jednak pozycja linku nie jest tylko uzależniona od maksymalnego zadeklarowanego kosztu. Na pozycję linku mają wpływ współczynnik klikalności, powiązanie reklamy z zapytaniem, dane historyczne słowa kluczowego oraz jakość strony internetowej i treści na niej zawartej.

Naszym zadaniem jest zapewnić maksymalną skuteczność linków przy minimalnym ich koszcie poprzez optymalne skonfigurowanie kampanii w momencie jej uruchomienia oraz stałym monitorowaniu i modyfikowaniu w trakcie jej trwania. Dzięki czemu można osiągnąć niski koszt za kliknięcie przy wysokich pozycjach linku.

Linki sponsorowane - dla kogo jest adresowana ta forma reklamy?

  • Dla serwisów, które rozpoczynają pozycjonowanie - aby strona mogła przyciągać klientów zanim serwis osiągnie odpowiednie pozycje w rankingu.
  • Dla serwisów z bardzo popularnych branż gdzie proces pozycjonowania jest bardzo trudny i czasochłonny.
  • Dla firm które oferują produkty i usługi sezonowe np. branży turystycznej, farmaceutycznej itp.
  • Dla oceny skuteczności wybranych fraz przed przystąpieniem do pozycjonowania.
  • Dla słów, których nie opłaca się pozycjonować ze względu na małą ilość zapytań w Google, lub stanowią uzupełnienie oferty.
  • Dla firm, które chcą ograniczyć geograficznie zasięg kampanii tylko do określonego rejonu.

Często dla zintensyfikowania działań reklamowych stosuje się jednocześnie obydwie formy promocji pozycjonowanie i linki sponsorowane.

linia